3.08.2016

Backpacker adventures #2

Imádom ahogy a kilométerek pörögnek alattam, ahogy suhan a vonat vagy száguld a busz az autópályán ... hegyek, folyók jönnek mennek és én gyorsabb vagyok mindenkinél.
Így volt ez hétfő reggel is amikor felszálltam a buszra és elmentem Torinóba. Előtte Milanóban a dóm mellett kávéztam egyet, hogy szépen búcsúzzak ettől a káprázatos várostól, és megérte.
A buszon volt WiFi és konnektor is, ezért ráértem az úton blogolni. (A megabus járatait itt találod.)
Torinóban két napja még havazott de szerencsémre mikor megérkeztem száz ágra sütött a nap és kb 15° volt. Egész nap sétáltam a belvárosban és igyekeztem mindent megnézni amit a Couchsurfing hostom ajánlott. Véletlenül összefutottam Lucaval aki Poggiardoban velünk volt egy projekten, aztán szándékosan összefutottam Andreával aki mind a három őszi projekten részt vett trénerként, ezért elég jóban vagyunk. Ittunk egy kávét a Piazza Vittorio Veneton (ami Európa legnagyobb tere, talán csak a torinóiak szerint) aztán végigsétáltam a Po folyó partján, megnéztem egy rendkívüli botanikus kertet ahova be is zártak aztán egy klassz fotó múzeumban kötöttem ki.



Este fogtam egy buszt és elmentem a Couchsurfing hostom lakásához. A 8. emeleten lakik egy szuper lakásban egy spanyol és egy kaliforniai sráccal, akik pont nem voltak otthon. Luigi szuper házigazda volt, aperitivoval és helyi vörösborral várt aztán együtt csináltunk egy tonhalsalátát, megnéztük az "American Sniper"-t, aztán a spanyol srác szobájában aludtam.
Reggel az első amit megláttam a szobán ablakából, a csodás havas Alpok volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése